Witaj
Jeżeli jesteś franczyzobiorcą
zaloguj się do panelu
Jeżeli jesteś franczyzobiorcą
zaloguj się do panelu
Myjki Carbon-Clean CC14 wykorzystują najnowocześniejszą technologię oczyszczania z użyciem mieszaniny gazów HHO. W każdym z urządzeń wykorzystano proces elektrolizy do rozkładu cząsteczek wody na jej pierwiastki składowe – tlen i wodór-w celu wytworzenia tlenowodoru lub gazu HHO. HHO jest doprowadzany do silnika przez zawór wlotowy powietrza i miesza się z powietrzem i paliwem w komorach spalania silnika.
Gdy dochodzi do zapłonu tej mieszaniny, HHO ma silne właściwości katalityczne, przez co wzrasta temperatura i ciśnienie spalania. Dochodzi do rozpylenia osadów węglowych, które są bezpiecznie usuwane w postaci gazowej przez układ wydechowy. Ta rewolucyjna technologia jest bardziej przyjazna dla silnika niż tradycyjne metody chemiczne. Proces ten nie jest również inwazyjny: technik może teraz oczyścić silnik bez konieczności jego demontażu.
Na rynku dostępne są inne urządzenia do usuwania osadów węglowych wykorzystujące technologię HHO. Jednak ich parametry w porównaniu z maszyną CC14 plasują naszą myjkę daleko przed konkurencją. Wydajny generator o mocy 1.3KW na godzinę wytwarza 600 litrów HHO na godzinę.
CAMS (Charge Activated Machine Shutdown – wyłączenie urządzenia aktywowane zmianą parametrów zasilania) to awaryjny system wyłączania zasilania w odpowiedzi na zmianę parametrów zasilania z akumulatora pojazdu, gdy silnik jest uruchomiony. W przypadku zatrzymania silnika podczas procesu czyszczenia, proces może być kontynuowany bez nadzoru.
Podczas spalania paliwa w cylindrach silnika warstwowo odkładają się osady węglowe. Ma to wpływ na płynną pracę silnika, powoduje większe tarcie, przerwy na zapłonie, zatkane zawory, gromadzenie się nagaru na świecach zapłonowych i wiele innych problemów.To z kolei powoduje spadek dynamiki pracy silnika, zwiększa zużycie paliwa i oleju, powoduje wysoką emisję spalin, drgania pojazdu i nierówną pracę silnika nawet na biegu jałowym i może prowadzić do przegrzania i nieodwracalnego uszkodzenia silnika.
Usuwanie nagromadzonych osadów węglowych z silnika jest sposobem na przywrócenie pierwotnych osiągów pojazdu. Jeśli czynność ta wykonywana jest regularnie, w ramach corocznej obsługi serwisowej lub co 16-20 tys. kilometrów można uniknąć wielu problemów z silnikiem i utrzymać optymalny poziom zużycia paliwa. Możliwość usuwania osadów węglowych z silnika w warsztacie jest doskonałym dodatkiem do usług, które można zaoferować swoim klientom.
Myjka CC14 wykorzystuje wodę bez potrzeby zakupu kosztownych wkładów, co sprawia, że proces ten jest bardzo opłacalny dla każdego warsztatu.
Cieszymy się,że możemy zaoferować Państwu szereg możliwości biznesowych w ramach sieci Carbon-Clean Network. Od partnerstw regionalnych po indywidualnych mechaników, mamy ofertę dopasowaną do skali Państwa działalności. Wszyscy pracownicy naszej sieci udzielą Państwu kompleksowego wsparcia z naszej centrali pod postacią pełnego szkolenia produktowego, kompleksowym wsparciem marketingowym (zarówno B2B, jak i B2C), w tym pakiety POS i pakiety informacyjne.
Oprócz tego oferujemy również wsparcie online z ogólnoświatową bazą danych zawierającą informacje o członkach naszej sieci, dzięki czemu nasi klienci mogą łatwo znaleźć lokalną myjnię lub dystrybutora Carbon Clean.
OPIS | MYJKA DO SILNIKÓW HHO |
NR MODELU | CC-14 |
ZASILANIE | 220V |
MOC | 1,3KW |
ŚRODEK CZYSZCZĄCY | MIESZANINA TLENOWODOROWA |
PRĘDKOŚĆ PRZEPŁYWU | 600 LITRÓW / GODZINĘ |
WYMIARY | 650 X 350 X 860mm |
CIĘŻAR NETTO | 30KG |
Myjki Carbon-Clean CC16 wykorzystują najnowocześniejszą technologię oczyszczania z użyciem mieszaniny gazów HHO. W każdym z urządzeń wykorzystano proces elektrolizy do rozkładu cząsteczek wody na jej pierwiastki składowe – tlen i wodór-w celu wytworzenia tlenowodoru lub gazu HHO. HHO jest doprowadzany do silnika przez zawór wlotowy powietrza i miesza się z powietrzem i paliwem w komorach spalania silnika.
Gdy dochodzi do zapłonu tej mieszaniny, HHO ma silne właściwości katalityczne, przez co wzrasta temperatura i ciśnienie spalania. Dochodzi do rozpylenia osadów węglowych, które są bezpiecznie usuwane w postaci gazowej przez układ wydechowy. Ta rewolucyjna technologia jest bardziej przyjazna dla silnika niż tradycyjne metody chemiczne. Proces ten nie jest również inwazyjny: technik może teraz oczyścić silnik bez konieczności jego demontażu.
Na rynku dostępne są inne urządzenia do usuwania osadów węglowych wykorzystujące technologię HHO . Jednak ich parametry w porównaniu z maszyną CC16 plasują naszą myjkę daleko przed konkurencją. Wydajny generator o mocy 4KW na godzinę wytwarza 1800 litrów HHO na godzinę,co pozwala oczyścić 4-litrowy silnik w zaledwie pół godziny. Nasza opatentowana technologia RAID 9x9 zapewnia brak utraty wydajności w całym okresie eksploatacji maszyny. 9 niezależnych kul napędowych pracuje równolegle do 9 niezależnych zbiorników. Całość jest kontrolowana przez jeden obwód drukowany, którego zadaniem jest redystrybucja ładowania , jeśli którykolwiek z 9 kul zasilania przestanie zapewniać stałego ładowania o mocy 4 KW i optymalnego generowania gazu HHO.
Układ elektroniczny może również służyć do ustawiania zmiennych przepływów gazu, które operator ustawia ręcznie w zależności od pojemności skokowej silnika , zapewniając najlepszy efekt czyszczenia dla danego pojazdu. CAMS (Charge Activated Machine Shutdown – wyłączenie urządzenia aktywowane zmianą parametrów zasilania) to awaryjny system wyłączania zasilania w odpowiedzi na zmianę parametrów zasilania z akumulatora pojazdu, gdy silnik jest uruchomiony. W przypadku zatrzymania silnika podczas procesu czyszczenia, proces może być kontynuowany bez nadzoru.
Podczas spalania paliwa w cylindrach silnika warstwowo odkładają się osady węglowe. Ma to wpływ na płynną pracę silnika, powoduje większe tarcie, przerwy na zapłonie, zatkane zawory, gromadzenie się nagaru na świecach zapłonowych i wiele innych problemów. To z kolei powoduje spadek dynamiki pracy silnika, zwiększa zużycie paliwa i oleju, powoduje wysoką emisję spalin, drgania pojazdu i nierówną pracę silnika nawet na biegu jałowym i może prowadzić do przegrzania i nieodwracalnego uszkodzenia silnika.
Usuwanie nagromadzonych osadów węglowych z silnika jest sposobem na przywrócenie pierwotnych osiągów pojazdu. Jeśli czynność ta wykonywana jest regularnie, w ramach corocznej obsługi serwisowej lub co 16-20 tys. kilometrów można uniknąć wielu problemów z silnikiem i utrzymać optymalny poziom zużycia paliwa. Możliwość usuwania osadów węglowych z silnika w warsztacie jest doskonałym dodatkiem do usług, które można zaoferować swoim klientom.
Myjka CC16 wykorzystuje wodę bez potrzeby zakupu kosztownych wkładów, co sprawia, że proces ten jest bardzo opłacalny dla każdego warsztatu.
Cieszymy się ,że możemy zaoferować Państwu szereg możliwości biznesowych w ramach sieci Carbon-Clean Network. Od partnerstw regionalnych po indywidualnych mechaników, mamy ofertę dopasowaną do skali Państwa działalności. Wszyscy pracownicy naszej sieci udzielą Państwu kompleksowego wsparcia z naszej centrali pod postacią pełnego szkolenia produktowego, kompleksowym wsparciem marketingowym (zarówno B2B, jak i B2C), w tym pakiety POS i pakiety informacyjne.
Oprócz tego oferujemy również wsparcie online z ogólnoświatową bazą danych zawierającą informacje o członkach naszej sieci, dzięki czemu nasi klienci mogą łatwo znaleźć lokalną myjnię lub dystrybutora Carbon Clean.
OPIS | MYJKA DO SILNIKÓW HHO |
NR MODELU | CC-16 |
ZASILANIE | PRĄD ZMIENNY 220V |
MOC | 4KW |
ŚRODEK CZYSZCZĄCY | MIESZANINA TLENOWODOROWA |
TRYB WYŚWIETLANIA | ANALOGOWE V I WZM / ZŁĄCZE CYFROWE |
PRĘDKOŚĆ PRZEPŁYWU | 1800 LITRÓW / GODZINĘ |
WYMIARY | 570(S) X 810 ( D) 1140 (W)mm |
CIĘŻAR NETTO | 115KG |
Myjki Carbon-Clean CC18 wykorzystują najnowocześniejszą technologię oczyszczania z użyciem mieszaniny gazów HHO. W każdym z urządzeń wykorzystano proces elektrolizy do rozkładu cząsteczek wody na jej pierwiastki składowe – tlen i wodór-w celu wytworzenia tlenowodoru lub gazu HHO. HHO jest doprowadzany do silnika przez zawór wlotowy powietrza i miesza się z powietrzem i paliwem w komorach spalania silnika.
Gdy dochodzi do zapłonu tej mieszaniny, HHO ma silne właściwości katalityczne, przez co wzrasta temperatura i ciśnienie spalania. Dochodzi do rozpylenia osadów węglowych, które są bezpiecznie usuwane w postaci gazowej przez układ wydechowy. Ta rewolucyjna technologia jest bardziej przyjazna dla silnika niż tradycyjne metody chemiczne. Proces ten nie jest również inwazyjny: technik może teraz oczyścić silnik bez konieczności jego demontażu.
Na rynku dostępne są inne urządzenia do usuwania osadów węglowych wykorzystujące technologię HHO. Jednak ich parametry w porównaniu z maszyną CC18 plasują naszą myjkę daleko przed konkurencją. Wydajny generator o mocy 6,6KW na godzinę wytwarza 3600 litrów HHO na godzinę. Nasza opatentowana technologia RAID 9x9 zapewnia brak utraty wydajności w całym okresie eksploatacji maszyny. 9 niezależnych kul napędowych pracuje równolegle do 9 niezależnych zbiorników. Całość jest kontrolowana przez jeden obwód drukowany, którego zadaniem jest redystrybucja ładowania , jeśli którykolwiek z 9 kul zasilania przestanie zapewniać stałego ładowania o mocy 1,3KW i optymalnego generowania gazu HHO.
Układ elektroniczny może również służyć do ustawiania zmiennych przepływów gazu, które operator ustawia ręcznie w zależności od pojemności skokowej silnika , zapewniając najlepszy efekt czyszczenia dla danego pojazdu. CAMS (Charge Activated Machine Shutdown – wyłączenie urządzenia aktywowane zmianą parametrów zasilania) to awaryjny system wyłączania zasilania w odpowiedzi na zmianę parametrów zasilania z akumulatora pojazdu, gdy silnik jest uruchomiony. W przypadku zatrzymania silnika podczas procesu czyszczenia, proces może być kontynuowany bez nadzoru.
Podczas spalania paliwa w cylindrach silnika warstwowo odkładają się osady węglowe. Ma to wpływ na płynną pracę silnika, powoduje większe tarcie, przerwy na zapłonie, zatkane zawory, gromadzenie się nagaru na świecach zapłonowych i wiele innych problemów. To z kolei powoduje spadek dynamiki pracy silnika, zwiększa zużycie paliwa i oleju, powoduje wysoką emisję spalin, drgania pojazdu i nierówną pracę silnika nawet na biegu jałowym i może prowadzić do przegrzania i nieodwracalnego uszkodzenia silnika.
Usuwanie nagromadzonych osadów węglowych z silnika jest sposobem na przywrócenie pierwotnych osiągów pojazdu. Jeśli czynność ta wykonywana jest regularnie, w ramach corocznej obsługi serwisowej lub co 16-20 tys. kilometrów można uniknąć wielu problemów z silnikiem i utrzymać optymalny poziom zużycia paliwa. Możliwość usuwania osadów węglowych z silnika w warsztacie jest doskonałym dodatkiem do usług, które można zaoferować swoim klientom.
Myjka CC18 wykorzystuje wodę bez potrzeby zakupu kosztownych wkładów, co sprawia, że proces ten jest bardzo opłacalny dla każdego warsztatu.
Cieszymy się,że możemy zaoferować Państwu szereg możliwości biznesowych w ramach sieci Carbon-Clean Network. Od partnerstw regionalnych po indywidualnych mechaników, mamy ofertę dopasowaną do skali Państwa działalności. Wszyscy pracownicy naszej sieci udzielą Państwu kompleksowego wsparcia z naszej centrali pod postacią pełnego szkolenia produktowego, kompleksowym wsparciem marketingowym (zarówno B2B, jak i B2C), w tym pakiety POS i pakiety informacyjne.
Oprócz tego oferujemy również wsparcie online z ogólnoświatową bazą danych zawierającą informacje o członkach naszej sieci, dzięki czemu nasi klienci mogą łatwo znaleźć lokalną myjnię lub dystrybutora Carbon Clean.
OPIS | MYJKA DO SILNIKÓW HHO |
NR MODELU | CC-18 |
ZASILANIE | PRĄD ZMIENNY 220V/50Hz |
ŚRODEK CZYSZCZĄCY | POWIETRZE / DETERGENT |
CIŚNIENIE | 2-10 BARA |
PRĘDKOŚĆ PRZEPŁYWU | 3600 LITRÓW / GODZINĘ |
WYMIARY | 1050(W) x 700(L) x 1500 (H) |
CIĘŻAR NETTO | 200KG |
DCS-16 zaprojektowano, aby był kompaktowy, wytrzymały i prosty w użyciu, a uniwersalny adapter pasuje do 99% modeli DPF. Czyszczenie zablokowanego filtra DPF było kiedyś czasochłonnym i kosztownym procesem. Wykorzystując urządzenie DCS-16 wraz z programem DPF ProClean Treatment firmy Carbon Clean, zablokowany filtr DPF można z łatwością wyczyścić i przywrócić go do stanu pierwotnego w krótkim czasie i niewielkim kosztem. ProClean Treatment będzie również chronić DPF po czyszczeniu przy użyciu najnowszej technologii Nano-katalitycznej.
Co 500km lub więcej DPF rozpoczyna proces regeneracji poprzez auto-wypalanie filtra w celu usunięcia cząsteczek oleju napędowego, które zbierały się w nim w postaci sadzy. Większość osadu jest usuwana przez układ wydechowy w postaci drobniejszych cząstek nieszkodliwego osadu.
Stwierdzono jednak, że proces regeneracji pozostawia resztki osadu za filtrem. Przy każdej regeneracji ilość osadu wzrasta.
Przy 55 000km osad może stanowić 50% materiału blokującego filtr, wzrastając do 80% przy przebiegu 255 000km, aż do momentu w którym filtr zostanie całkowicie zablokowany a silnik przestanie działać.
Czyszczenie przy użyciu systemu Carbon-Clean DPF ProClean Treatment jest szybkim i ekonomicznym sposobem całkowitego oczyszczenia i ochrony filtra cząstek stałych.
Urządzenie DCS-16 zostało zaprojektowane tak, aby łatwo i bezpiecznie dopasować prawie każdy filtr DPF w celu przeprowadzenia pełnej regeneracji.
Po pierwszym etapie ProClean Treatment(filtr jest zanurzony w osuszonym DPF Power Cleaner) filtr DPF jest podłączony do uniwersalnego adaptera i uszczelniony. Po starannym przymocowaniu do stołu roboczego wysokie ciśnienie miesza się z powietrzem i wodą oraz w strumieniach przechodzi przez filtr. Pozostałości składające się z sadzy, osadu, środka czyszczącego i wody przepływają przez maszynę i wychodzą przez otwór odpływowy w celu łatwej utylizacji.
Standardowy filtr DPF auta osobowego pobiera 10-12 litrów wody i potrzeba około 20-30 minut, aby dokładnie wyczyścić i pozostawić filtr całkowicie zregenerowany i wolny od zanieczyszczeń.
DCS-16 ma funkcję automatyczną, więc po uruchomieniu przeprowadzi cały proces samodzielnie do końca. DCS-16 może być również używany do osuszania powietrzem DPF-u w celu skrócenia czasu przygotowania do etapu ProClean Treatment Protect, czyli zabezpieczenia filtra.
To specjalna formuła do bezpiecznego usuwania wszelkich zanieczyszczeń pochodzących z wewnętrznego filtra cząstek stałych w silniku wysokoprężnym. Filtr jest uszczelniany zaślepką a następnie wypełniony środkiem czyszczącym. W ten sposób pozostawia się go na 20-30 minut.
Środek reaguje z osadem blokującym DPF usuwając pozostałości sadzy i popiołu z każdej powierzchni elementów filtracyjnych. Następnie DPF jest podłączony do urządzenia czyszczącego DCS-16, w celu usunięcia wszystkich zanieczyszczeń przy użyciu wysokiego ciśnienia powietrza i wody.
To środek chroniący DPF po czyszczeniu, oparty o najnowszą technologię Nano-dcs-16, aby utrzymać DPF czystym przez dłuższy czas.
Po procesie czyszczenia w urządzeniu DCS-16, osuszony DPF jest zalewany przez wlot od strony spalin i obracany w celu zapewnienia rozprowadzenia równomiernej powłoki ochronnej DPF Power Protect. Ciecz jest absorbowana przez filtr, pozostawiając na jego powierzchni powłokę Nano-katalityczną. Powłoka ta powoduje spalanie się sadzy przy niższych temperaturach (400°C zamiast 650°C)spowalniając tym samym gromadzenie się zanieczyszczeń blokujących DPF, oraz usprawniając skuteczność spalania regeneracyjnego samochodu.
PRZEZNACZENIE | CZYSZCZENIE DPF/FAP/CAT |
NR MODELU | DCS-16 |
SYSTEM ZASILAJĄCY | KOMPRESOR 4-6 BAR |
METODA OCZYSZCZANIA | DETERGENT/WODA/POWIETRZE |
CYKL OCZYSZCZANIA | IMPULSY W CZASIE |
TRYB WYŚWIETLANIA | MANOMETR ANALOGICZNY |
ZBIORNIK NA POWIETRZE | 15 LITRÓW |
WYMIARY | 400(w)x900(L)x1120(H)mm |
WAGA | 60 KG |
POBÓR PRĄDU | 220V/60HZ |
DPF można czyścić w trybie automatycznym lub ręcznym
Ciśnienie powietrza można regulować
DPF MOŻNA łatwo zainstalować przy pomocy uchwytu pomocniczego
Maszyna wykorzystuje nieszkodliwe substancje chemiczne do bezpiecznych warunków pracy
Redukuje popiół i poprawia wpływ na środowisko
DCS-17 zaprojektowano, aby był kompaktowy, wytrzymały i prosty w użyciu, a uniwersalny adapter pasuje do 99% modeli DPF.
Czyszczenie zablokowanego filtra DPF było kiedyś czasochłonnym i kosztownym procesem. Wykorzystując urządzenie DCS-17 wraz z programem DPF ProClean Treatment firmy Carbon Clean, zablokowany filtr DPF można z łatwością wyczyścić i przywrócić go do stanu pierwotnego w krótkim czasie i niewielkim kosztem. ProClean Treatment będzie również chronić DPF po czyszczeniu przy użyciu najnowszej technologii Nano-katalitycznej.
Co 500km lub więcej DPF rozpoczyna proces regeneracji poprzez auto-wypalanie filtra w celu usunięcia cząsteczek oleju napędowego, które zbierały się w nim w postaci sadzy. Większość osadu jest usuwana przez układ wydechowy w postaci drobniejszych cząstek nieszkodliwego osadu.
Stwierdzono jednak, że proces regeneracji pozostawia resztki osadu za filtrem. Przy każdej regeneracji ilość osadu wzrasta. Przy 55 000km osad może stanowić 50% materiału blokującego filtr, wzrastając do 80% przy przebiegu 255 000km, aż do momentu w którym filtr zostanie całkowicie zablokowany a silnik przestanie działać.
Czyszczenie przy użyciu systemu Carbon-Clean DPF ProClean Treatment jest szybkim i ekonomicznym sposobem całkowitego oczyszczenia i ochrony filtra cząstek stałych.
Urządzenie DCS-17 zostało zaprojektowane tak, aby łatwo i bezpiecznie dopasować prawie każdy filtr DPF w celu przeprowadzenia pełnej regeneracji.
Po pierwszym etapie ProClean Treatment(filtr jest zanurzony w osuszonym DPF Power Cleaner) filtr DPF jest podłączony do uniwersalnego adaptera i uszczelniony. Po starannym przymocowaniu do stołu roboczego wysokie ciśnienie miesza się z powietrzem i wodą oraz w strumieniach przechodzi przez filtr. Pozostałości składające się z sadzy, osadu, środka czyszczącego i wody przepływają przez maszynę i wychodzą przez otwór odpływowy w celu łatwej utylizacji.
Standardowy filtr DPF auta osobowego pobiera 10-12 litrów wody i potrzeba około 20-30 minut, aby dokładnie wyczyścić i pozostawić filtr całkowicie zregenerowany i wolny od zanieczyszczeń.
DCS-17 ma funkcję automatyczną, więc po uruchomieniu przeprowadzi cały proces samodzielnie do końca. DCS-17 może być również używany do osuszania powietrzem DPF-u w celu skrócenia czasu przygotowania do etapu ProClean Treatment Protect, czyli zabezpieczenia filtra.
To specjalna formuła do bezpiecznego usuwania wszelkich zanieczyszczeń pochodzących z wewnętrznego filtra cząstek stałych w silniku wysokoprężnym. Filtr jest uszczelniany zaślepką a następnie wypełniony środkiem czyszczącym. W ten sposób pozostawia się go na 20-30 minut.
Środek reaguje z osadem blokującym DPF usuwając pozostałości sadzy i popiołu z każdej powierzchni elementów filtracyjnych. Następnie DPF jest podłączony do urządzenia czyszczącego DCS-16, w celu usunięcia wszystkich zanieczyszczeń przy użyciu wysokiego ciśnienia powietrza i wody.
To środek chroniący DPF po czyszczeniu, oparty o najnowszą technologię Nano-katalityczną, aby utrzymać DPF czystym przez dłuższy czas.
Po procesie czyszczenia w urządzeniu DCS-16, osuszony DPF jest zalewany przez wlot od strony spalin i obracany w celu zapewnienia rozprowadzenia równomiernej powłoki ochronnej DPF Power Protect. Ciecz jest absorbowana przez filtr, pozostawiając na jego powierzchni powłokę Nano-katalityczną. Powłoka ta powoduje spalanie się sadzy przy niższych temperaturach (400°C zamiast 650°C)spowalniając tym samym gromadzenie się zanieczyszczeń blokujących DPF, oraz usprawniając skuteczność spalania regeneracyjnego samochodu.
PRZEZNACZENIE | CZYSZCZENIE DPF/FAP/CAT |
NR MODELU | DCS-17 |
SYSTEM ZASILAJĄCY | KOMPRESOR 6 BAR |
METODA OCZYSZCZANIA | DETERGENT/WODA/POWIETRZE |
CYKL OCZYSZCZANIA | IMPULSY W CZASIE |
TRYB WYŚWIETLANIA | MANOMETR ANALOGICZNY |
ZBIORNIK NA POWIETRZE | 30 LITRÓW |
WYMIARY | 1250(W) X 600(D) X 1120(H) |
WAGA | 160 KG |
POBÓR PRĄDU | 220V/50HZ/30A |
DPF można czyścić w trybie automatycznym lub ręcznym
Ciśnienie powietrza można regulować
DPF MOŻNA łatwo zainstalować przy pomocy uchwytu pomocniczego
Maszyna wykorzystuje nieszkodliwe substancje chemiczne do bezpiecznych warunków pracy
Redukuje popiół i poprawia wpływ na środowisko
Czyszczenie zablokowanego filtra DPF było kiedyś czasochłonnym i kosztownym procesem. Wykorzystując urządzenie DCS-18 wraz z programem DPF ProClean Treatment firmy Carbon Clean, zablokowany filtr DPF można z łatwością wyczyścić i przywrócić go do stanu pierwotnego w krótkim czasie i niewielkim kosztem. ProClean Treatment będzie również chronić DPF po czyszczeniu przy użyciu najnowszej technologii Nano-katalitycznej.
Co 500km lub więcej DPF rozpoczyna proces regeneracji poprzez auto-wypalanie filtra w celu usunięcia cząsteczek oleju napędowego, które zbierały się w nim w postaci sadzy. Większość osadu jest usuwana przez układ wydechowy w postaci drobniejszych cząstek nieszkodliwego osadu.
Stwierdzono jednak, że proces regeneracji pozostawia resztki osadu za filtrem. Przy każdej regeneracji ilość osadu wzrasta. Przy 55 000km osad może stanowić 50% materiału blokującego filtr, wzrastając do 80% przy przebiegu 255 000km, aż do momentu w którym filtr zostanie całkowicie zablokowany a silnik przestanie działać.
Czyszczenie przy użyciu systemu Carbon-Clean DPF ProClean Treatment jest szybkim i ekonomicznym sposobem całkowitego oczyszczenia i ochrony filtra cząstek stałych.
Urządzenie DCS-18 zostało zaprojektowane tak, aby łatwo i bezpiecznie dopasować prawie każdy filtr DPF w celu przeprowadzenia pełnej regeneracji.
Po pierwszym etapie ProClean Treatment(filtr jest zanurzony w osuszonym DPF Power Cleaner) filtr DPF jest podłączony do uniwersalnego adaptera i uszczelniony. Po starannym przymocowaniu do stołu roboczego wysokie ciśnienie miesza się z powietrzem i wodą oraz w strumieniach przechodzi przez filtr. Pozostałości składające się z sadzy, osadu, środka czyszczącego i wody przepływają przez maszynę i wychodzą przez otwór odpływowy w celu łatwej utylizacji.
Standardowy filtr DPF auta osobowego pobiera 10-12 litrów wody i potrzeba około 20-30 minut, aby dokładnie wyczyścić i pozostawić filtr całkowicie zregenerowany i wolny od zanieczyszczeń.
DCS-17 ma funkcję automatyczną, więc po uruchomieniu przeprowadzi cały proces samodzielnie do końca. DCS-17 może być również używany do osuszania powietrzem DPF-u w celu skrócenia czasu przygotowania do etapu ProClean Treatment Protect, czyli zabezpieczenia filtra.
To specjalna formuła do bezpiecznego usuwania wszelkich zanieczyszczeń pochodzących z wewnętrznego filtra cząstek stałych w silniku wysokoprężnym. Filtr jest uszczelniany zaślepką a następnie wypełniony środkiem czyszczącym. W ten sposób pozostawia się go na 20-30 minut.
Środek reaguje z osadem blokującym DPF usuwając pozostałości sadzy i popiołu z każdej powierzchni elementów filtracyjnych. Następnie DPF jest podłączony do urządzenia czyszczącego DCS-16, w celu usunięcia wszystkich zanieczyszczeń przy użyciu wysokiego ciśnienia powietrza i wody.
To środek chroniący DPF po czyszczeniu, oparty o najnowszą technologię Nano-katalityczną, aby utrzymać DPF czystym przez dłuższy czas.
Po procesie czyszczenia w urządzeniu DCS-16, osuszony DPF jest zalewany przez wlot od strony spalin i obracany w celu zapewnienia rozprowadzenia równomiernej powłoki ochronnej DPF Power Protect. Ciecz jest absorbowana przez filtr, pozostawiając na jego powierzchni powłokę Nano-katalityczną. Powłoka ta powoduje spalanie się sadzy przy niższych temperaturach (400°C zamiast 650°C)spowalniając tym samym gromadzenie się zanieczyszczeń blokujących DPF, oraz usprawniając skuteczność spalania regeneracyjnego samochodu.
PRZEZNACZENIE | CZYSZCZENIE DPF/FAP/CAT |
NR MODELU | DCS-18 |
SYSTEM ZASILAJĄCY | KOMPRESOR 2-10 BAR |
METODA OCZYSZCZANIA | DETERGENT/POWIETRZE |
WYMIARY | 1050(W) X 700(D) X 1500(H) |
WAGA | 200 KG |
POBÓR PRĄDU | 220V |
DPF można czyścić w trybie automatycznym lub ręcznym
Ciśnienie powietrza można regulować
DPF MOŻNA łatwo zainstalować przy pomocy uchwytu pomocniczego
Maszyna wykorzystuje nieszkodliwe substancje chemiczne do bezpiecznych warunków pracy
Redukuje popiół i poprawia wpływ na środowisko
Czyszczenie zablokowanego filtra DPF było kiedyś czasochłonnym i kosztownym procesem. Wykorzystując urządzenie DCS-20 wraz z programem DPF ProClean Treatment firmy Carbon Clean, zablokowany filtr DPF można z łatwością wyczyścić i przywrócić go do stanu pierwotnego w krótkim czasie i niewielkim kosztem. ProClean Treatment będzie również chronić DPF po czyszczeniu przy użyciu najnowszej technologii Nano-katalitycznej.
Co 500km lub więcej DPF rozpoczyna proces regeneracji poprzez auto-wypalanie filtra w celu usunięcia cząsteczek oleju napędowego, które zbierały się w nim w postaci sadzy. Większość osadu jest usuwana przez układ wydechowy w postaci drobniejszych cząstek nieszkodliwego osadu.
Stwierdzono jednak, że proces regeneracji pozostawia resztki osadu za filtrem. Przy każdej regeneracji ilość osadu wzrasta. Przy 55 000km osad może stanowić 50% materiału blokującego filtr, wzrastając do 80% przy przebiegu 255 000km, aż do momentu w którym filtr zostanie całkowicie zablokowany a silnik przestanie działać.
Czyszczenie przy użyciu systemu Carbon-Clean DPF ProClean Treatment jest szybkim i ekonomicznym sposobem całkowitego oczyszczenia i ochrony filtra cząstek stałych.
DCS20 ma wiele adapterów do łączenia prawie wszystkich filtrów DPF od małych samochodów do dużych pojazdów użytkowych. Dzięki obudowie ze stali nierdzewnej sprawia, że bardzo łatwo można podłączyć dowolny DPF do wnętrza urządzenia. Kiedy DPF jest zamocowany wewnątrz urządzenia(wewnątrz znajduje się wciągarka zdalnego sterowania do podnoszenia i przenoszenia dużych ciężkich filtrów DPF), zamknij duże drzwi i włącz podgrzewacz wody i pompę wodną na panelu sterowania. Po kilku sekundach woda zacznie wypełniać filtr DPF. Za pomocą panelu sterowania ponownie włączyć powietrze pod wysokim ciśnieniem.
Rozpocznie to usuwanie dużych ilości powietrza do filtra DPF, co zmusza wodę do filtrowania DPF, usuwając popiół i węgiel. Proces ten można teraz pozostawić bez nadzoru, a dopływ wody jest ciągle filtrowany przez podwójny system filtracji, aby odpady były ponownie przetwarzane. Po 30 minutach (w przybliżeniu w zależności od rozmiaru filtra DPF) za pomocą panelu sterowania wyłącz powietrze i wodę. Teraz włącz dmuchawę za pomocą panelu sterowania, to wysuszy filtr DPF i usunie całą wilgoć. Odłącz DPF i wyjmij. DPF jest teraz czysty i gotowy do powrotu do pojazdu.
To specjalna formuła do bezpiecznego usuwania wszelkich zanieczyszczeń pochodzących z wewnętrznego filtra cząstek stałych w silniku wysokoprężnym. Filtr jest uszczelniany zaślepką a następnie wypełniony środkiem czyszczącym. W ten sposób pozostawia się go na 20-30 minut.
Środek reaguje z osadem blokującym DPF usuwając pozostałości sadzy i popiołu z każdej powierzchni elementów filtracyjnych. Następnie DPF jest podłączony do urządzenia czyszczącego DCS-16, w celu usunięcia wszystkich zanieczyszczeń przy użyciu wysokiego ciśnienia powietrza i wody.
To środek chroniący DPF po czyszczeniu, oparty o najnowszą technologię Nano-katalityczną, aby utrzymać DPF czystym przez dłuższy czas.
Po procesie czyszczenia w urządzeniu DCS-16, osuszony DPF jest zalewany przez wlot od strony spalin i obracany w celu zapewnienia rozprowadzenia równomiernej powłoki ochronnej DPF Power Protect. Ciecz jest absorbowana przez filtr, pozostawiając na jego powierzchni powłokę Nano-katalityczną. Powłoka ta powoduje spalanie się sadzy przy niższych temperaturach (400°C zamiast 650°C)spowalniając tym samym gromadzenie się zanieczyszczeń blokujących DPF, oraz usprawniając skuteczność spalania regeneracyjnego samochodu.
PRZEZNACZENIE | CZYSZCZENIE DPF/FAP/CAT |
NR MODELU | DCS-20 |
SYSTEM ZASILAJĄCY | KOMPRESOR 2-10 BAR |
METODA OCZYSZCZANIA | DETERGENT/POWIETRZE |
WYMIARY | 1475(W) x 900(D) x 2050 (H)mm |
WAGA | 400 KG |
POBÓR PRĄDU | 220V |
Powlekane neoprenem rękawice operatora z wkładem z bawełny dżersej posiadają certyfikat CE. Rękawice mają długość 80 cm w celu pełnej manipulacji w obszarze czyszczenia. Rękawice posiadają zaczep mocujący do pokrywy ochronnej, aby zapobiec ześlizgiwaniu się wewnętrznej strony rękawic i zwiększa komfort i łatwość obsługi dla operatora. Rękawice sprawiają , że ręce operatora pozostają czyste i suche podczas użytkowania, dzięki czemu operator może szybko i łatwo przejść do czyszczenia kolejnego elementu.
W stole do mycia znajduje się 70-litrowy zbiornik detergentu,który znajduje się tuż pod nim i jest łatwo dostępny od góry. Pozwala to na wykorzystanie zbiornika do namaczania części w razie potrzeby. Mieszanina wody i detergentu może być podgrzewana do temperatury 40-60 stopni C i rozprowadzana przez niskociśnieniową dyszę stałociśnieniową lub pistolet wysokociśnieniowy.
W systemie mieszanina jest podwójnie filtrowana i poddawana recyklingowi, co pozwala na maksymalne obniżenie kosztów eksploatacji. Po zakończeniu okresu użytkowania mieszanina jest opróżniana przez zawór na odpady znajdujący się pod pokrywą ochronną i nie zbierają się jako kałuże na posadzce warsztatu, co zwiększa bezpieczeństwo w warsztacie i zmiejsza potrzebę mycia posadzek po czyszczeniu części.
Dzięki wydajnej pompie i silnikowi 3,7 kW ciśnienie strumienia czyszczącego osiąga 40-100 BAR. Czyszczenie za pomocą HPCS-16 przebiega szybciej. Prosta obsługa zaworu ułatwia przełączanie pomiędzy wężem do mycia pod niskim ciśnieniem a wysokociśnieniowym pistoletem do mycia pod ciśnieniem. Pistolet i górny wąż powietrzny generują dwa oddzielne strumienie silne sprężonego powietrza.
Wąż powietrzny umożliwia obsługę bez użycia rąk, z możliwością regulacji położenia i kierunku strumienia powietrza ,dzięki czemu obie ręce mogą manipulować częścią podczas czyszczenia. Takie rozwiązanie pozwala również oczyszczać pokrywę, aby zapewnić wyraźną widoczność obszaru czyszczenia podczas pracy. Przełącznik nożny umożliwia łatwe uruchamianie, zatrzymywanie przepływu detergentu, przy czym lampa, nagrzewnica i przełącznik powietrza są sterowane z boku urządzenia, a wszystkie elementy są łatwo dostępne dla operatora.
Wysokociśnieniowe urządzenie czyszczące HPCS-16 z technologią mycia gazem wodorotlenowym to najnowocześniejszy produkt technologii mycia części. Dzięki konstrukcji zapewniającej całkowicie zamknięty obieg z wysokociśnieniowym pistoletem pneumatycznym i dyszami podającymi detergent ,HPCS-16 jest uniwersalnym, bezawaryjnym i wydajnym rozwiązaniem do usuwania smaru, brudu i osadów węglowych z wszelkiego rodzaju części silnika.
Urządzenia Carbon-Clean mają na celu poprawę środowiska i doświadczenia z jazdy. CC16 i DCS-16 są doskonałym uzupełnieniem urządzenia HPCS-16. Użytkownik może skutecznie usuwać zanieczyszczenia zarówno z silnika, jak i układu wydechowego. Oferujemy szeroką gamę planów biznesowych związanych z wykorzystaniem naszych produktów. Dzięki nim możesz stać się specjalistą, dystrybutorem oraz centrum Carbon-Clea!
OPIS | SYSTEM MYCIA CZĘŚCI POD WYSOKIM CIŚNIENIEM |
NR MODELU | HPCS-16 |
UKŁAD NAPĘDOWY | SILNIK ZASILANY PRĄDEM 220V/50HZ/1 KM |
TRYB PRACY | RĘCZNY Z WŁĄCZNIKIEM NOŻNYM |
CIŚNIENIE/TEMP. | 45-100BAR / 40- 60 STOPNI C. |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 70 LITRÓW |
GABARYTY | 1000(S) X 1250(W)mm |
CIĘŻAR NETTO | 100 KG |
ZASILANIE | 220V / 50 HZ |